Založ si blog

Archív: január, 2020

Nie je také dôležité pracovať, ako informovať iných o tom, že pracujeme

Autorka Marika Ritomská, editorka som ja. O projekte Dôstojné pracovisko vo verejnej správe sme sa mohli viac dozvedieť dňa 7. 11. 2019 na medzinárodnej konferencii v Prahe, ktorú organizoval Mobbing Free Institut v spolupráci s Ministerstvom práce sociálnych vecí Českej republiky, so Štátnym úradom inšpekcie práce, a Verejným ochrancom práva. Hneď v úvode sme si […]

Pokračovanie článku

Nemôžeme si dovoliť hrdinov

Autorka je Marika Ritomská, editorka ja. Režisérka Lucia Kaššová prišla s novým filmom „Denník SME za zdravý rozum“, v ktorom som sa spolu s ďalšími tromi účastníkmi stala reklamou s priamym úmyslom jeho tvorcov. Znovu sa podelím o moje zážitky a skúsenosti, ktoré som získala vďaka projektu Denníka SME za zdravý rozum, lebo aj Vy by ste mali byť […]

Pokračovanie článku

Pani Remišová, ako funguje OĽaNO? – unikátne voľby 29. 2. 2020

Autorka Marika Ritomská, editorka ja, článok je aktuálny najmä pred voľbami s unikatnym termínom – priestupným rokom. Vážená poslankyňa Remišová, naše 21. storočie je plné hyenizmu, marazmu, kde sa človek voči človeku stal vlkom. A príčina je ukrytá: Väčšine na to chýba kvalitné vzdelanie, trpezlivosť či schopnosť hovoriť pravdu. Naši páni […]

Pokračovanie článku

Samovraždy na každý deň

Autorka Marika Ritomská, editorka som ja Občania Slovenskej republiky sa obracajú na súdy ako na poslednú „záruku zákonnosti“, ktorá má slúžiť na upevňovanie a rozvoj zákonnosti. Na súdy ako na poslednú inštanciu moci (tretí pilier štátnej moci) posielajú občanov štátne úrady, napr. Úrad práce, Inšpektorát práce, Školský inšpektorát, ale aj Slovenské […]

Pokračovanie článku

Téma, ktorá znepokojuje pápeža

autorka ja Marika Ritomská, editorka ja A s informáciami sme zase na Slovensku zaostali. Márne sme hľadali v médiách správu o prebiehajúcom sympóziu o mobbingu.. Mobbing – či už virtuálne alebo fyzicky – je témou, ktorá tiež znepokojuje pápeža. Uviedol to prezident José María del Corral Pápežskej nadácie „Scholas Occurrentes“. Prvýkrát sa […]

Pokračovanie článku

Nová šéfka

Nejasné siluety sa blížia. Utekám. Neobzerám sa. Dochádza mi dych. Zastavím. Otočím. Pred sebou vidím tri postavy, nekráčajú, ale vznášajú sa! Cítim strach, bežím ako o život ďalej. Dochádza mi dych, zastavím sa. Otočím sa. Pozriem, chcem vedieť kto ma prenasleduje. Ale cítim, že robím chybu. Sú to oči, ktoré ma paralyzujú, keď na neznáme bytosti upieram […]

Pokračovanie článku

Čo sa skrýva v obsahu „Za slušné Slovensko“ ?

autorka článku JUDr. Ritomská, editorka Závacká nštitút ochrany ústavných práv dňa 7. 3. 2018 oslovil mladú novinárku Veroniku Cosculluela, aby nám napísala o prípade sociálnej katastrofy pani inžinierky, matky, ktorá sa vracia po materskej dovolenke naspäť na pracovisko. Pani novinárka dňa 7. 3. 2018 odpovedala: “ Dobrý deň, pani Ritomská, dnes […]

Pokračovanie článku

Pani Remišová, ako funguje OĽaNO?

Autorka je JUDR. Ritomská, editorka ja. Vážená poslankyňa Remišová, naše 21. storočie je plné hyenizmu, marazmu, kde sa človek voči človeku stal vlkom. A príčina je ukrytá: Väčšine na to chýba kvalitné vzdelanie, trpezlivosť či schopnosť hovoriť pravdu. Naši páni poslanci a ani Vy, si nevšimli, ako sa svet mení a zmenil. Pani poslankyňa, okolité štáty […]

Pokračovanie článku

Nevesta z Chudobíc – moja vlastná poviedka

„S touto Máriou z Chudobíc sa nikdy neoženíš!“Kričala stará gazdiná Tomková na svojho 19 ročného syna Petra. „Mama, odkedy Vy prihliadate na to, kto je chudobný, a kto nie? „Prihliadam iba vtedy, ak sa jeden môj syn zahladí do chudobnej. Tá čo našej rodine nedá žiadne veno.“60 ročná matka vaľkala cesto na koláč. „A vari láska […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.