Založ si blog

Archív: február, 2020

Môj rozhovor s poslankyňou Máriou Ritomskou II

článok kopírujem zo svojho blogu na portály Sme. Marika, aké predmety sú na škole obľubovala? Ja som obľubovala slovenský jazyk, ruský jazyk nemecký jazyk, na dejepise sme mali skvelého učiteľa, vedel nám rozprávať zaujímavé historky. Ja som sa rada učila a to som robila radšej ako domáce práce napr. varenie. Vedela by si si spomenúť na nejaké pekné príhody […]

Pokračovanie článku

Rozhovor s poslankyňou Ritomskou

Tak môj článok, predtým bol na blogu Sme. Článok má cca 5 rokov. Vtedy Marika Ritomská bola poslankyňa. Rozhovor medzi mnou a poslankyňou Ritomskou je o obyčajných veciach, jej záľubách. Nie je o odchode z klubu Olano, teda žiadna politika. Je to o tom, čo má rada, o jej poviedkach. Sú to obyčajné veci, ale nikomu nie sú známe. S pani Ritomskou sa poznám osobne, tak […]

Pokračovanie článku

O psychickej tyranii v parlamente

Autorka je Marika Ritomská, editorka som ja. Ide o článok z roku 2015, ale aktuálny. Dňa 12. mája 2015 pokračovalo rokovanie parlamentu. Opoziční poslanci ako „bábky v rukách SMERu“ pokračujú v rozprave svojimi politickými rečami. Dnes rozumní občania vedia, že nemajú žiadnu kompetenciu dokázať zúfalým občanom to, čo tvrdia v parlamente. Sústavné poukazovanie […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?