Založ si blog

Archív: december, 2019

Poslanec Žarnay, vari je to podraz?

Autorkou článku je JUDr. Mária Ritosmká na blogu sme, lebo tam jej podvodne škrta čítanosť, ja iba editujem, zverejnujem:https://ritomska.blog.sme.sk/c/521122/poslanec-zarnay-vari-je-to-podraz.html Inštitút ochrany ústavných práv pokračuje v informáciách z Prahy, kde sme sa za Slovensko zúčastnili s prednáškou Vzťahová patológia na slovenských pracoviskách. Aj na […]

Pokračovanie článku

Nikto za Vami predsa nestojí, nemáte sponzorov a žiadne média o Vás nepíšu

takto sa nám prihovorila poradkyňa našej prezidentky. Máte pravdu, žiadne médiá o nás nepíšu. lebo to majú zakázané. Ved by novinári prišli o prácu, vysvetľujeme pani poradkyni. A nielen oni. A prečo by o Vás nemohli písať? začudovane sa na nás poradkyňa prezidentky pozerá. Lebo naše aktivity nemožno považovať za banalitu a nezáujem. Každý človek však v […]

Pokračovanie článku

Bodaj by si na knižných cestách. .. .. .. .. .. .. ..

Pri potoku stáli ľudia. Niektorí plakali, niektorí iba ticho stáli a bezmocne sa pozerali ako dvaja žandári vyniesli utopeného chlapca na breh. V noci sa strhla búrka aj s víchricou, ktorá brala všetko čo jej prišlo do cesty. Zobrala si aj život malého chlapca. „Synček!“Ľudia uvoľnili zúfalej matke piatich detí cestu.“Synček môj, […]

Pokračovanie článku

Tri šibenice

Bohu vďačím za to, že som sa zmenila ku dobrému, aj keď to bolo bolestivé. Pred mojim obrátením som bola zlá žena. Bola som bezcitná, povýšenecká ku všetkým, ktorí boli chudobní. Ku svojim paholkom a slúžke som bola nespravodlivá. Platila som im málo za veľa práce. Strhla som im všetko z tej nízkej mzdy, keď z únavy mi niečo rozbili. Bola som nevšímavá ku […]

Pokračovanie článku

Dominik Hatiar a jeho 20 ušľachtilých nápadov ku životnému prostrediu

Osobne mne sú ukradnuté politické strany. Sú aj tak na figu. Ich výstrelky a nezodpovednosť zaplatíme aj tak my Občania. Smer a jeho koaliční partneri čo dobabrali, to budúci Progresívci, Za ľudí, KDH, Olano napravia tak, že z nás aj gate už stiahnu. Lebo ani na to už nebudeme mať. A určite si aj platy zvýšia. Ako noví Slušní primátori tak spravili minulý rok. Dominik […]

Pokračovanie článku

Horúce kreslo

Horúca erotická poviedka na tému mobbing. Detičky do 18 rokov, nečítajte ju. O humorné, sexy scénky tu nebude núdza. „Áno, áno!“ Rudko stonal od rozkoše. Jeho milenka a asistentka v jednej osobe Zuzanka na ňom jazdila. „Skončila som.“ Dvihla svoju hlavu. Dlhé vlasy žltej a čiernej farby jej padali do tváre..“Teraz si na rade […]

Pokračovanie článku

Si už konečne na mňa hrdý, Otec? ! 8. časť

Rozprávač: Mária Vargová Dezidera požiadala o pomoc, aby postrážil chlapca po pohrebe. Musela si niečo ešte v práci vybaviť. MIšo Varga, syn: Ujo Deži, vyzeráte hrozne utrápene. Dezider: Odpusť mi chlapče. Aj boh nech mi odpustí môj hrozný čin! Mišo Varga: Ak sa tak budete trápiť ešte ochoriete. Dezider: Moje trápenie ukončí iba priznanie, že som ti otca zavraždil! […]

Pokračovanie článku

Si už konečne na mňa hrdý, Otec? ! 7. časť

Obyvateľka domu č. 1: Má to krutý život. Postihnutie, týranie a teraz otcova smrť. Obyvateľ domu č. 2: On ho zabil! Je vrah! Obyvateľka domu č. 1: Si normálny?! Chlapec sa nevie postaviť. Ten bol tak ožratý, že sám spadol dolu schodmi. To tak božia prozreteľnosť zasiahla. Rozprávač: Miško Varga bol ticho, bol v šoku. Za 20 minút prišla polícia, sanitka. Urobili ohliadku […]

Pokračovanie článku

Si už konečne na mňa hrdý, Otec? ! 6. časť

Pavol Varga, otec: Matka na teba kašlala, opustila mňa, keď si mal päť rokov. Ja som ťa nosil ku lekárom, dbel som noci pri tebe. Miško Varga, syn: Oci, ja budem ku tebe chodiť každý víkend aj prázdniny. Ale chcem byť s mamou. Pavol Varga, otec: Vari prechovávaš ku mne nenávisť? Miško Varga, syn:Nie oci. Odpustil som ti, dávno. Ale s mamou mi je dobre. Pavol Varga, otec: […]

Pokračovanie článku

Si už konečne na mňa hrdý, Otec? ! 5. časť

Nevhodné pre detí do 15 rokov Rozprávač: Po troch rokoch vo väzení Pavla Vargu prepustili podmienečne na slobodu za vzorné správanie. Pomocou známeho si našiel prácu málo platenú, ale pokojnú. O byt ako následok neplatenia inkasa, smartfónu prišiel. Byt mu predali na dražbe. Nezostali mu žiadne peniaze. Ubytoval sa v azylovom dome, kým sa nepostaví na vlastné nohy. […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.