Založ si blog

Si už konečne na mňa hrdý, Otec? ! 6. časť

Pavol Varga, otec: Matka na teba kašlala, opustila mňa, keď si mal päť rokov. Ja som ťa nosil ku lekárom, dbel som noci pri tebe.
Miško Varga, syn: Oci, ja budem ku tebe chodiť každý víkend aj prázdniny. Ale chcem byť s mamou.
Pavol Varga, otec: Vari prechovávaš ku mne nenávisť?
Miško Varga, syn:Nie oci. Odpustil som ti, dávno. Ale s mamou mi je dobre.
Pavol Varga, otec: Bojíš sa ma? Som už zrelší ako predtým. Oľutoval som svoje správanie ku tebe.
Rozprávač: Miško cítil, že otec začína byť nebezpečný. Tak iba diplomaticky povedal:
Miško Varga, syn: Tri roky sme spolu ani telefonicky nerozprávali. Daj mi trocha čas. Možno časom.
Pavol Varga, otec: „Ako chceš. Idem na pivo s kamošmi.
Miško Varga, syn: Nie je to dobrá spoločnosť pre teba
Pavol Varga, zlostne: Musím tvoju odpoveď stráviť.
Rozprávač: Syn už chcel volať matke, aby po neho prišla, mal akúsi zlú predtuchu. Ale odmietal uveriť, že otec mu znova ublíži.
Kamoš z krčmy č. 1: Tu sme ti doviedli tvojho tatka. V tom kresle mu bude dobre. Tu si opičku vyspí.
Rozprávač: Kamoši z krčmu nechali do nevedomia spitého Pavla a syna samých. Odišli bez pozdravu. Mišo vozíkom podišiel ku posteli, zobral deku a prikryl ńou otca
Pavol Varga, otec: Miško, Miško, vstávaj
Miško Varga, syn: Oci, čo horí? Nie je ani päť hodín!“
Pavol Varga, otec: Všakže, zostaneš navždy pri mne?“
Rozprávač: Otcovi sa oči nebezpečne leskli.
Miško Varga, syn: Prečo sa ma teraz pýtaš, a nespíš?
Rozprávač: Miško bol tak rozospatý, že si neuvedomoval narastajúce nebezpečenstvo, ktoré mu hrozilo zo strany otca.
Pavol Varga, otec: Včera si mi to sľúbil!
Rozprávač: Miško už sa prebral. Na stole hľadal svoj mobil, chcel volať políciu a matku.
Pavol Varga, otec: Hľadáš mobil? Chceš udať svojho obetavého otca?!
Miško Varga, syn /Hlas sa mu lámal, strach narastal/: Iba som chcel sa pozrieť na hodinky.
Pavol Varga, otec: Keď som ti povedal, že vstávaj, tak budeš vstávať.
Rozprávač: Nasilu vytiahol syna z postele, alkohol mu iba dodával na sile. Syna vytiahol z postele a ako handrovú bábiku ho hodil do kresla.
Miško Varga, syn: Otec!
Pavol Varga, syn: Tak znova ťa musím prevychovať.Budeš ešte väčší chlap!
Rozprávač: Syna udrel, čím mu natrhol peru. Začala mu tiecť krv.
„Oci, nie!“Miško sa rozplakal.
Pavol Varga, otec: Prší ako predtým, to poslúži tvojej ďalšej prevýchove.
Miško Varga /kričí, podľa zvukov je jasné, že sa bráni, aby ho otec vytiahol z postele/ Oteccccccccccccc!
Pavol Varga /agresivita stúpa/ Tak znova ťa musím prevychovať!“Zbytky alkoholu v hlave mu znova spôsobili šialenstvo, v kombinácii s psychiatričkami.
Pavol Varga, otec /syna udrie/ Budeš ešte väčší chlap!
Miško, syn sa rozplače: Oci, nie!
Pavol Varga: Prší ako predtým, to poslúži tvojej ďalšej prevýchove./dvere sa otvorili, počuť vozík, synov krik, vzpieranie sa.
Pavol Varga, otec /jeho konanie je čím ďalej nepríčetnejšie/: Budeš už konečne chlap?!
Miško Varga, syn /jeho hlas znie vylákané/: Oci, prosím ťa, už nie!
Pavol Varga, otec /postaví sa pred syna na vozíku, hlas mu znie posmešne a pohŕdavo/: Ty si sa pošíkal
Rozprávač: Boli to posledné slová, ktoré Pavol Varga povedal. Jeho posledný pohľad bol vrah, ktorý do neho sotil. Potom nastala pre neho tma.
Miško Varga, syn /zvolá prekvapene/: Ty?!
Vrah: Nemohol som sa pozerať na to, ako ťa otec týra. Musím utiecť. Teba podozrievať nebudú.
Rozrpávač: Po týchto slovách vrah utiekol cez garsónku Pavla Varga balkónom von. Na poschodí bolo desať garnizóna. Schody bol v osobitnej chodbe a byt Vargu bol hneď prvý. Vrah stihol ešte utiecť, prv než sa nahrnuli obyvatelia azylového domu. Všetci boli zhrození.

Treba si naozaj dávať pozor čo si želáte, splní sa to. ..

03.03.2022

Tento článok nadviažem na ten, aby vydali Smernicu, aby obyvatelia boli chránení pred agresivitou v priamom prenose zasadanie NR SR, alebo tlačovky. A psychické zastrašovanie TV Noviny Markíza. Keď som začala v roku 2001 študovať na právnickej fakulte v Košiciach, telefonovala som si so spolužiačkou. Mala depresiu, lebo táto škola bola ťažká, aj keď sme iba začínali. [...]

Prečo obnovenie konštitučnej monarchie na čele s Habsburgovcami?

02.03.2022

Je to skôr fiction, než reality. Ale idem zo svojho pohľadu to napísať. Poslední Habsburgovci ako Mária Terézia, Sissie, jej nešťastný frustrovaný syn Rudolf, potom nástupca trónu František Ferdinand, ktorému pre blbý zákon vyradili manželku a deti z línie. Potom kladne sa zapísal aj už teraz bl. Karol Habsburský. A čo sa týka jeho potomkov, tak to nie je isté akí by [...]

EÚ by mala vydať Smernicu, ktorá. . . . .

02.03.2022

Teraz všetko dychá Ukrajinou, Putinom, okay. Celé dva roky to bola korona, Ak nie korona, Putin, tak je to drastické zdražovanie. Zamyslel sa niekto na tým, ako niektoré médiá a politici v NR SR, na tlačovkách zlé vplývajú na ľudí? -Matovič celé dva roky vrieskal po ľuďoch, desil ich, nezmyselné opatrenia na kovid. Neriešenie problémy občanov. Ako zle vplývajú [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.