Založ si blog

Náhodné započuté dialógy

„Majte svoju dcéru rada.“ Hovorí staršia pani.

„Ja ju ľúbim, ale veľmi ma  hnevá!“ Hovorí mladšia pani s 10 ročnou dcérou.

Ja mám už dve dospelé dcéry, vnučky a som rada, že ich mám. Detí sú tak zlaté.“ Hovorí znova staršia pani.

„Zlaté sú iba do 15 roku života,  potom robia mame na truc!“ Odúva sa mladšia pani.

„Ide zlá doba. Musíme sa mať radšej. Ak zdvihnú daň z nehnuteľnosti, veľa ľudí to nebude vládať splácať. Hovorí staršia pani.

„V Rakúsku je úplne bežne, že ľudia žijú celý život v podnájmoch.“ Hovorí mladšia pani.

„Ale tam nemajú také veľké náklady ako tu.“ Oponuje staršia pani.

„Zaplatím si podnájom, a mám svätý pokoj. Len tu na Slovensku sú ľudia posadnutí vlastníctvom.“ Mladšia pani rázne trvá na svojom.

„Ja si kúpim menší rodinný dom, s deťmi budem bývať a vypestujem si tej trocha zeleniny Náklady stále stúpajú.“ Starostí sa staršia pani.

„Nie je strašne bývať v podnájmoch, zaplatím, presťahujem sa. A nemusím mať v noci kŕče v žalúdku, že musím platiť banke hypotéku.“ Mladšia pani sa gáni na svoju dcéru, ktorá hnevala.

Tak som náhodne započula tento rozhovor v parku. Dialóg prebiehal dosť hlasno, započuli to ľudia v dosahu aspoň 50 m, a nebol by nutný ani mikrofón.  

Treba si naozaj dávať pozor čo si želáte, splní sa to. ..

03.03.2022

Tento článok nadviažem na ten, aby vydali Smernicu, aby obyvatelia boli chránení pred agresivitou v priamom prenose zasadanie NR SR, alebo tlačovky. A psychické zastrašovanie TV Noviny Markíza. Keď som začala v roku 2001 študovať na právnickej fakulte v Košiciach, telefonovala som si so spolužiačkou. Mala depresiu, lebo táto škola bola ťažká, aj keď sme iba začínali. [...]

Prečo obnovenie konštitučnej monarchie na čele s Habsburgovcami?

02.03.2022

Je to skôr fiction, než reality. Ale idem zo svojho pohľadu to napísať. Poslední Habsburgovci ako Mária Terézia, Sissie, jej nešťastný frustrovaný syn Rudolf, potom nástupca trónu František Ferdinand, ktorému pre blbý zákon vyradili manželku a deti z línie. Potom kladne sa zapísal aj už teraz bl. Karol Habsburský. A čo sa týka jeho potomkov, tak to nie je isté akí by [...]

EÚ by mala vydať Smernicu, ktorá. . . . .

02.03.2022

Teraz všetko dychá Ukrajinou, Putinom, okay. Celé dva roky to bola korona, Ak nie korona, Putin, tak je to drastické zdražovanie. Zamyslel sa niekto na tým, ako niektoré médiá a politici v NR SR, na tlačovkách zlé vplývajú na ľudí? -Matovič celé dva roky vrieskal po ľuďoch, desil ich, nezmyselné opatrenia na kovid. Neriešenie problémy občanov. Ako zle vplývajú [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".