Založ si blog

Milý Igorko mňa tvoje tlačovky desia! ! !

Milý Igorko, mne je politika ukradnutá. Poznám ťa cez fb na tvojom profile. Zaujal si ma, ako kopu iných ľudí. Odvtedy pretieklo veľa vody. Dnes resp. už pár rokov ma politici, politika nezaujíma. Či to bol premiér Fico, Pelegríni, prezidenti, proste politika. Aj keď som bola na kandidátke Priama Demokracia č. 12. Teraz som v štádiu, že na politiku chytám alergiu.

Dnes ľudia majú svoje problémy,  i ja ich mám. Mňa nezaujímali ani tvoje protesty, ani iné, ktokoľvek ich robil. Chcem iba pokojne žiť. Ale ty mi výrazne tento pokoj berieš, berieš aj tú štipku pokoja čo ľudia mali, keď vypuklo toto čudo Koron19. Okay, je to nebezpečná choroba. Vláda Pelegriniho bola našťastie duchaprítomná a zareagovala opatreniami. Rúška, zatvorenie škôl. Ale ďakovať jeho vláde ani chváliť ho za to nebudem. Aj ty, keď niečo dobré robíš, nebudem ťa chváliť. Politik – premiér, prezident, minister sa iba kritizujú a kontrolujú. Na to sú, aby nám občanom pomáhali. Máte za to veľké výhody. A nehovorím o drvivej väčšine daní, z našich rúk.

Korony sa bojím, ale teba sa desím, resp. sa desím tvojich tlačoviek. Prestaň ľudí desiť. Vzbudzuje to napätie v spoločnosti. Aj expremiér Pelegrini bol iba vecný. Robil čo treba. Ale nepochválim ho, bola to jeho povinnosť. Aj ty konaj svoju povinnosť, a nedes nás. Odkedy si začal tlačovky, skutočne sa desím.

Nemám chuť tesne pred spánkom riešiť nepríjemné veci, a toto je dokonca hororová vec, reálna. Nemám chuť písať už články na nepríjemnú tému, ani pozerať nepríjemné vecí. Tie sú okolo nás dosť. Samotná korona tu nemá tragické dôsledky ako v Nemecku, Taliansku. Urobili sme opatrenia. A ver mi, že ľudia sa desia, i ja sa desím korony. Ale odkedy máš tie desivé tlačovky, tak si zobral ľuďom tú štipku pokoja čo mali.

https://www.etrend.sk/ekonomika/krcmery-koronavirus-zvladneme-uz-v-maji-sa-vratime-k-beznemu-zivotu.html

Verím slovám odborníka MUDr. Krčméryho. Aj keď síce pripustil inde, že taliansky scenár je tu možný. Ale opatreniam expremiéra Pelegriniho sa tomu zamedzilo. Vieš Igor, že Taliani, Španieli to podcenili alebo resp. počúvali bruselských úradníkov, že to nič není.

Ľudia sa aj tak boja, čo je normálne, ale tvoje tlačovky ľudí desia. Preto ťa prosím Igorko, prestaň nás desiť, ja neverím nejakým počítačovým Bilom Gatesom, nemajú u mňa váhu. Sú to teoretici. Mudr. Krčméry je praktický odborník. Okay?

Mňa nezaujíma ani politika, ani tlačovky. Ja si cením ľudskosť, ľudský prístup. Prestaň už desiť ľudí. Inak si rob tlačovky koľko chceš. Mne je to fuk. Len teraz som háklivá na ne, lebo ma svojimi tlačovkami desíš. Sú out of reality.

Na záver: Vkladám tu aj odkaz na Mariku Ritomskú, ktorá sa aktívne venuje téme mobbing. Mobbing pokračuje aj napriek korone. http://www.ritomska.eu/ 

Kontakt, základné údaje o osvetovej činnosti Mariky Ritomskej nájdete na stránke ritomská. A kto chce vedieť viac, nech si ju vygúgli.

Treba si naozaj dávať pozor čo si želáte, splní sa to. ..

03.03.2022

Tento článok nadviažem na ten, aby vydali Smernicu, aby obyvatelia boli chránení pred agresivitou v priamom prenose zasadanie NR SR, alebo tlačovky. A psychické zastrašovanie TV Noviny Markíza. Keď som začala v roku 2001 študovať na právnickej fakulte v Košiciach, telefonovala som si so spolužiačkou. Mala depresiu, lebo táto škola bola ťažká, aj keď sme iba začínali. [...]

Prečo obnovenie konštitučnej monarchie na čele s Habsburgovcami?

02.03.2022

Je to skôr fiction, než reality. Ale idem zo svojho pohľadu to napísať. Poslední Habsburgovci ako Mária Terézia, Sissie, jej nešťastný frustrovaný syn Rudolf, potom nástupca trónu František Ferdinand, ktorému pre blbý zákon vyradili manželku a deti z línie. Potom kladne sa zapísal aj už teraz bl. Karol Habsburský. A čo sa týka jeho potomkov, tak to nie je isté akí by [...]

EÚ by mala vydať Smernicu, ktorá. . . . .

02.03.2022

Teraz všetko dychá Ukrajinou, Putinom, okay. Celé dva roky to bola korona, Ak nie korona, Putin, tak je to drastické zdražovanie. Zamyslel sa niekto na tým, ako niektoré médiá a politici v NR SR, na tlačovkách zlé vplývajú na ľudí? -Matovič celé dva roky vrieskal po ľuďoch, desil ich, nezmyselné opatrenia na kovid. Neriešenie problémy občanov. Ako zle vplývajú [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.